تعیین تکلیف اراضی مشکل دار شهر الوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تکلیف اراضی مشکل‌دار شهر الوند بعد از گذشت چند دهه مشخص شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی مسائل شهر الوند، گفت: طی پنج سال گذشته، تعیین تکلیف اراضی مشکل دار شهر الوندتوافق خوبی توسط مسکن و شهرسازی استان با شورای عالی معماری و شهرسازی صورت گرفت تا مشکل برخی از زمین‌های اوقافی این منطقه حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به مطرح بودن برخی ابهامات از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه در این اراضی، گفت: با بررسی‌های انجام شده و رفع ابهامات در مراجع ذی صلاح، شورای عالی معماری و شهرسازی طی مصوبه‌ای تبدیل به احسن این اراضی را در روز‌های گذشته ابلاغ کرد که امروز طی جلسه‌ای هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی برای انجام فعالیت در این محدوده انجام شد.

فرخزاد تاکید کرد: طی توافق صورت گرفته، سهم شهرداری الوند و اداره کل اوقاف استان از این اراضی مشخص شده است.

به گفته وی، شهرداری الوند برای تسریع در امور موظف است هرچه سریعتر کار‌های خدمات رسانی و آبادانی این محدوده را آغاز کند و همچنین بخشی از این اراضی برای اجرای طرح مسکن ملی به اداره کل مسکن و شهرسازی استان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار