محدودیت‌های جدید از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل بر اساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: محدودیت‌های جدید از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل بر اساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ابلاغ شد.

با عنایت به شیوع ویروس کرونا و طبق تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا کلیه خدمات عمومی و ضروری دستگاه‌های اجرای استان تا اطلاع ثانوی طبق روال قبلی و با حضور دو سوم کارکنان ارائه و تا یک سوم کارکنان و وظایف خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

در تعیین کارکنان برای دورکاری کارکنانی که پیشینه بیماری‌های قلبی، عروقی، تنفسی و... دارند، ایثارگران و جانبازان معزز شیمیایی، بانوان دارای فرزند خردسال و سایر کارکنانی که مشمول گروه‌های آسیب‌پذیر هستند در اولویت خواهند بود.

در این ارتباط ضمن تأکید بر توجه و دقت لازم در استمرار برنامه‌های کاری و فعالیت‌های جاری دولت در دستگاه‌های اجرائی و جلوگیری از هرگونه اختلال در امور و خدمات رسانی به مردم شریف استان استفاده از حداقل نیروی انسانی در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها و نیز کاهش تراکم نیرو در اتاق‌ها موافقت با مرخصی‌ها و انجام اموری که ارتباط مستقیم با ارباب روزانه دارند به شیوه دورکاری توصیه و در اختیار مدیران محترم قرار می‌گیرد تا متناسب با شرایط سازمانی خود تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

ضمنا همه دستگاه‌ها موظفند وظایف قانونی و خدمات رسانی به مردم را با رعایت کامل پروفایل‌های بهداشتی ابلاغیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص کارکنان محیط اداری و ارباب رجوع و تجمعات اداری و طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام دهند.

همچنین از تشکیل جلسات غیرضروری و طولانی‌مدت خود داری و برگزاری نشست‌های اسناد ناپذیر حدالامکان از طریق ویدئو کنفرانس و یا با حداقل اعضا به گونه‌ای که حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت محل برگزاری اشغال شود با رعایت فاصله ۲ متری و حداکثر در زمان یک ساعته انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.