معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ۳ پسر جوان در دو روز گذشته به علت غرق شدن در دریا و رودخانه‌های مازندران جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۱۸ تیر مبنی بر وقوع غرق شدگی در پارکینگ ۳ سواحل دریای بابلسر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی۲۱ساله اهل تهران به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد که با تلاش عوامل امداد و نجات، جسد این فرد از آب بیرون کشیده شد و به سردخانه منتقل شد.


بیشتر بخوانید


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در ساعت ۱۸ و ۵۳ دقیقه روز پنج شنبه ۱۸ تیرماه در پی کسب خبری مبنی بر غرق مردی در سواحل دریا در آب‌های ساحلی شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ساداتی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوانی ۲۲ ساله در روستای کهنه سرا در قسمت ساحلی پشت سنگچین در منطقه ممنوعه شنا، اقدام به شنا کرد که به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

او با اشاره به غرق پسربچه‌ای در رودخانه در شهرستان نکا، افزود: در پی مراجعه فردی به ماموران انتظامی شهرستان نکا مبنی بر گم شدن پسربچه ۱۳ ساله اش موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام تحقیقات محلی ماموران دریافتند، این فرد در ساعت ۱۸ در حال شنا در رودخانه به دلیل ناآشنا بودن به فنون شنا غرق شد و جسدش در ساعت یک بامداد صبح امروز از آب بیرون کشیده شد.

او با هشدار به خانواده‌ها و جوانان از آن‌ها خواست همواره مراقب خود و فرزندانشان باشند تا دچار حوادث دلخراش نشوند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.