رئیس فدراسیون سه گانه، درباره مسائل مختلف توضیحاتی را مطرح کرد.

گودرزی: با توجه به تکالیف قانونی تا زمانی که ابلاغ نشود، نمی‌توانیم مجامع را تعطیل کنیممهدی گودرزی، رئیس فدراسیون سه گانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط عمومی خود پس از ابتلا به کرونا گفت: به دلیل سرفه‌های خشک، اسکن انجام دادم و مشخص شد بیش از ۳۰ درصد ریه ام درگیر ویروس کرونا شده و باید بستری می‌شدم. با توجه به شرایط خاص تهران، امکان بستری برای من وجود نداشت و از طریق بخش خصوصی از تاریخ ۹ تیر ماه درمان را آغاز کردم و عملا در خانه قرنطینه شدم.

گودرزی افزود: دوره درمان تمام شود، تست مجدد انجام می‌ دهم که امیدوارم منفی باشد.

با وجود رعایت تمامی شیوه نامه ها، هنگام حضور در مجامع به کرونا مبتلا شدم

رئیس فدراسیون سه گانه درباره علت احتمالی ابتلایش به ویروس کرونا گفت: هفته اول تیر ماه در ۲ مجمع انتخاباتی زنجان و اصفهان شرکت کردم و پس از بازگشت، علائم بیماری ام تشدید شد. من در تمام مجامع با ماسک حضور داشتم و مسائل مربوط به شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کردم؛ حتی هنگام صحبت کردن هم از ماسک استفاده می‌کردیم. خوشبختانه با وجود گذشت ۱۴ روز از برگزاری مجامع، خبری از ابتلای دیگر افراد نیست و هیچ فردی در جریان برگزاری مجمع، به کرونا مبتلا نشده است. شاید بازدید‌هایی که در اصفهان داشتم باعث ابتلا شده باشد.

با شروع موج دوم شیوع کرونا، تمامی مجامع را تعطیل کردم

گودرزی تصریح کرد: ما تکالیف قانونی برای برگزاری مجامع و دیگر مسائل داریم و تا زمانی که ابلاغ نشود، نمی‌توانیم تصمیم دیگری بگیریم. از زمانی که موج دوم شیوع اتفاق افتاده است، تمامی مجامع را لغو کرده ام. تا پیش از این شرایط، رفتار‌های اجتماعی طوری شده بود که انگار وضعیت عادی شده است. شروع مسابقات فوتبال و فعالیت برخی از ورزش‌ها، باعث شد از ما توقع داشته باشند که فعالیت‌های خود را آغاز کنیم. با توجه به این شرایط تمامی مجامع را لغو کردم و تا عادی شدن شرایط هیچ مجمعی برگزار نخواهیم کرد.

سال گذشته را فوق العاده به پایان رساندیم

 رئیس فدراسیون سه گانه در پایان گفت: سال ۹۸ را در رشته سه گانه به خوبی پشت سر گذاشتیم و در این مدت با وجود تمام مشکلات و شیوع کرونا فضای آموزشی را به شدت تقویت کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار