اولین سایت از سه سایت مخابراتی منطقه کوهستان داراب با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در مراسم افتتاح اولین سایت مخابراتی در شهرک بازرگان منطقه کوهستان از توابع بخش رستاق داراب، گفت: پوشش مخابراتی در این منطقه بسیار ضعیف بوده که با راه اندازی این سه سایت در شهرک بازرگان، تل بارگاه و گدارپنبه انتظار می رود تا پایان تابستان امسال تلفن های همراه و هم  اینترنت ۴g و ۳g برای استفاده دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و عموم مردم فراهم شود.

فرشید ایزدی مدیر مخابرات مرکز استان فارس نیز بیان کرد: راه اندازی این ۳ سایت  مخابراتی در منطقه کوهستان داراب از طرح های وزارتی بوده که با بودجه ای خاص برای این منطقه در نظر گرفته شده و در حال اجرا است.

او، به مشکلات تلفن ثابت در برخی نقاط شهرستان داراب اشاره و تصریح کرد: فاز ۴ مسکن مهر جنت شهر در دست اجرا است و یکی دو منطقه هم در کوهستان داراب با مشکل مواجه هستند که تجهیزات مورد نیاز به زودی تامین و برای نصب به شهرستان ارسال می شود.

همچنین محمد جواد عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی نیز ادامه داد: مدیران استانی قول هایی برای رفع مشکل تلفن همراه و اینترنت در این منطقه داده اند که در حال انجام است و  انتظار می رود تا پایان فصل تابستان مردم این منطقه از این امکانات بهره مند شوند.

علی مظفری فرماندار ویژه داراب نیز افزود: از مدیران استانی که نگاه ویژه ای به شهرستان داراب دارند تشکر می کنیم و به مردم این نوید را می دهیم که با پیگیری های انجام شده و قول مساعد مسئولان استان مشکل اینترنت بخش فورگ و بخش جنت شهر نیز به زودی برطرف شود.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۵ کیلومتری شیراز و در جنوب شرق استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.