شکست کرونا به دست پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی

متخصص عفونی بیمارستان گلستان کرمانشاه با اعلام اینکه پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی کرونا را شکست داد، گفت : این بیمار با تست پی سی آر مثبت و علایم تب و سرفه و تنگی نفس و اشباع اکسیژن خون شریانی یک هفته پیش در بخش کرونا این بیمارستان بستری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدحسین زمانیان متخصص عفونی بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : در سی تی اسکن ریه پیرمرد ۱۰۹ ساله کرمانشاهی درگیری به نفع کووید ۱۹ مشاهده شد و خوشبختانه باتلاش کادر درمان روز جمعه ۲۰ تیر ماه با حال عمومی خوب مرخص شد.

او با اشاره به اینکه تعداد بیماران مبتلا به کرونا هم سرپایی و هم بستری بیشتر شده است، گفت : تعداد بیماران بدحال هم خیلی زیاد شده و ویروس حتی در افراد جوان هم خطرناک تر شده است.

 این متخصص عفونی،افزود: ویروس کویید ۱۹ حتی در کودکان هم بیشتر و شدیدتر شده و میزان مرگ و میر نیز افزایش یافته است.

زمانیان با تاکید بر اینکه مردم نباید بی خیال شوند و بیماری رو دست کم بگیرند از مردم خواست که در آیین ها، مهمانی ها و تشییع جنازه و ختم شرکت نکنند.

او از مردم خواست تا حد امکان از خانه خارج نشوند و ادامه داد: کرونا به همه ما نزدیک است و پیر و جوان و کودک همه در معرض خطر هستند ولی افراد مسن و بیماری زمینه ای بیشتر در معرض خطر هستند

زمانیان گفت: باید مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتما از ماسک استفاده نمایند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار