اجرای حکم قلع و قمع بنا‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرکرد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری، از اجرای حکم قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ یوسف باقری فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حکم قلع و قمع دو بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان شهرکرد اجرا شد.

او افزود: این اقدام در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و با عنایت به صدور احکام قطعی از سوی مقامات قضایی و به استناد ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و اجرای احکام قطعی و برخورد با تغییر کاربری‌های غیر مجاز، در روستای دستگرد امام زاده شهرستان شهرکرد صورت گرفت.


بیشتر بخوانید


باقری اضافه کرد: با اجرای این احکام ۷۵ مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه که از سوی مالکان به قطعه تفکیک و اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز شده بود به حالت اولیه اعاده شد.

او از عموم مردم چهارمحال و بختیاری خواست: در شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در سطح استان سازمان جهاد کشاورزی را یاری کنند.

باقری گفت: سامانه تلفنی ۱۳۱ با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی راه اندازی شده است که آماده دریافت هر گونه خبر و اطلاعات مردمی در این خصوص است.

او افزود: بی‌شک مشارکت و نظارت عمومی مردم استان بهترین و مؤثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از به مخاطره انداختن امنیت غذایی جامعه است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار