معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد به بیان توضیحاتی درباره تمهیدات این دانشگاه برای دانشجویانی که نتوانسته اند در آزمون مجازی شرکت کنند پرداخت.

جواد علمایی، معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات این دانشگاه برای دانشجویانی که نتوانسته اند در آزمون مجازی شرکت کنند، گفت: برای این دسته از دانشجویان تصمیم بر این است که بعد از اتمام امتحانات، طی بررسی‌هایی که انجام خواهیم داد ابتدا موارد ارسالی از واحد‌های دانشگاهی دسته بندی خواهد شد و متناسب با موضوعات تصمیم گیری خواهیم کرد.

معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اظهار کرد: فرمی طراحی و به واحد‌های دانشگاهی ارسال شده که در خصوص دانشجویانی که نتوانسته‌اند در امتحانات شرکت کنند؛ با ذکر دلیل عدم حضور تکمیل و طی مدت یک هفته به سازمان مرکزی ارسال کنند تا با توجه به فراوانی موارد تصمیم گیری شود.

علمایی در ادامه تاکید کرد: موضوع از هر نوعی که باشد قابل بررس در کمیسیون موارد خاص واحد، استان و نهایتا سازمان مرکزی است؛ بنابراین متناسب با سطح موارد تصمیم به نحوی خواهد بود که دانشجویان متضرر نشوند.

معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد افزود: اگر به این مطلب برسیم که مشکل از دانشجو نبوده و مواردی از قبیل عدم دسترسی به اینترنت، سامانه‌های مورد استفاده برای امتحان و یا بیماری و کرونا دلیل مسئله بوده، قطعا دانشگاه تمهیدات لازم جهت برگزاری امتحانات مجدد را فراهم خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا ابراهیمی تهرانمرکز
۱۲:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۹
وقتی درسی آموزش داده نشده دایم آمتحان بگیرید ! چه فایده ؟ شهریه ندادیم که فقط امتحان بدهیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
امتحانات مجازی دانشگاه آزاد سراسر تقلب و کپی برداری است
آخرین اخبار