برنامه «روز از نو» در رادیو اقتصاد هر چهارشنبه به برررسی مشکلات مردمی با حضور وزرای مرتبط می‌پردازد.

زهرا تقی ملا گوینده رادیو، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  برنامه «روز از نو» گفت: برنامه«روز از نو» طی ارتباط صمیمانه با مخاطبان مبادرت به جمع آوری مشکلات و سوالات آن‌ها در حوزه‌های مختلف می‌کند و با اولویت بندی مطالب از وزیر مربوط دعوت می کند تا پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی افزود: به عنوان مثال با حضور وزیر مسکن به موضوعات گرانی مسکن، مسکن مهر، مسکن ملی، مسکن فرهنگیان، مشکلات راه و جاده، راه‌های هوایی و ... پرداخته می‌شود. راه‌های ارتباط با این برنامه سامانه پیامکی، تلفن و فضای مجازی این برنامه است.

گفتنی است برنامه «روز ازنو» برنامه‌ای است مفرح و صبحگاهی با محتوای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با انعکاس خبر‌های اقتصادی روز جامعه که به پیگیری مطالبات مردمی در خصوص مسائل اقتصادی می‌پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه و گویندگی زهرا تقی ملا، شنبه تا چهار شنبه ساعت ۶:۳۰ به مدت ۱۰۵ دقیقه پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اي كاش خواب بود
۲۱:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بعضي وقتها صبح بيدار ميشم فكر مي كنم خواب ميديدم و همه اين اتفاقات گراني و تورم و هجمه هاي گراني ارز 22 هزار توماني و سكه 10 ميليون توماني مگه ميشه واقعي باشه آخه خودم با پاي خودم رفتم سكه 38 هزار توماني از بانك خريدم همين ديروز بود ... وقتي خواستم برم حج كه خدا بمن لطف كرد رفتم از بانك دلار بگيريم همگي نو و تا نشده هر دلار 1000 تومان !!! آخ چرا اينها واقعي بود و بعدش كه گران شد خواب نبود تا از خواب بيدار بشم بگم مگر ممكنه دلار بشه 22 هزار تومان .... واي خداي من چكار كنم ... چكار كنم با دو فرزند كه يكش 6 سالشه و يكي ديگه 16 سالشه و بايد زنده باشم و عروسي هر دوتاشون را ببينم و كرونا !!! اي خدا كرونا هم واقعيه ؟!!! مگر ميشه ...
آخرین اخبار