شاهین شهرداری با هدایت سرمربی جوان خود تاکنون موفق به پیروزی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، امشب شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و در حالی که هواداران این تیم امید زیادی به پیروزی تیمشان و کسب ۳ امتیاز بازی برای بقا در لیگ برتر داشتند، شاگردان کریمیان با ارائه نمایشی ضعیف، متحمل باخت غیر منتظره و سنگین ۱_۵ شدند تا با ۱۸ امتیاز در قعر جدول باقی بمانند.

کریمیان که پس از جدایی ویسی برای ۴ هفته هدایت شاهین شهرداری را برعهده گرفت و شاهین شهرداری با هدایت او در تقابل با تیم‌های نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، ذوب آهن و گل گهر سیرجان عایدی جز یک امتیاز نداشت، با شکست در بازی امشب همچنان در حسرت پیروزی ماند.


بیشتر بخوانید:


پس از اینکه میشو کریستیچوویچ به ایران بازنگشت، مربی جوان شاهین شهرداری با تصمیم کادر مدیریتی این باشگاه، هدایت شاهین شهرداری را تا پایان لیگ نوزدهم برعهده گرفت.

به غیر از بازی برابر نفت مسجد سلیمان که با تساوی ۲_۲ به پایان رسید و کریمیان به عنوان سرمربی موقت در تیم حضور داشت، او پس از انتخاب به عنوان سرمربی دائمی شاهین هم روی نیمکت این تیم توفیقی نداشت و در ۲ بازی مقابل پرسپولیس و ذوب آهن، تیمش نتیجه را به حریفان واگذار کرد تا امید‌های شاهین شهرداری برای حضور در لیگ بیستم کم رنگ شود.

شاهین شهرداری که با هدایت سرمربی کروات خود از قعر جدول فاصله گرفته بود و با کسب نتایج خوب، پس از پرسپولیس به بهترین تیم نیم فصل دوم تا پایان هفته بیست و یکم تبدیل شده بود، پس از جدایی میشو روز‌های خوبی را سپری نکرده و اکنون با ۱۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار