برگزاری بازی های عقب افتاده تیم‌های لیگ برتر فوتبال

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: فدراسیون بهتر است ابتدا بازی‌های عقب افتاده تیم‌های لیگ برتر را برگزار کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و نساجی مازندران گفت: بازی سختی را برابر نساجی در پیش داریم ولی بازیکنان تیم صنعت‌نفت آماده این دیدار سخت و حساس هستند.

او افزود: در تمرین‌های چند روز گذشته بر مسائل روحی روانی بازیکنان کار کردیم تا شکست هفته قبل برابر تراکتورسازی تبریز را فراموش کنند و تمرکز خود را بر نساجی قرار دهند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت‌: بازیکنان به لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند تا در این دیدار که حکم فینال را برای ما دارد به برتری برسند.

سراج افزود: برای اینکه همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیا باشیم باید برابر نساجی پیروز شویم و بازیکنان این موضوع را به خوبی درک کرده‌اند.

او با انتقاد از برگزار نشدن چند دیدار لیگ برتر فوتبال اظهار داشت‌: بازی برخی تیم‌ها که از جمله تیم‌های بالانشینان جدول هستند به تعویق افتاد و این در حق سایر تیم‌ها به خصوص تیم‌های امیدوار به کسب سهمیه آسیایی اجحاف است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان افزود: فدراسیون باید بازی‌های لیگ را یک هفته تعطیل می‌کرد زیرا عقب افتادن بازی برخی تیم‌ها معادلات جدول را بر هم می‌زند.

سراج اظهار داشت: ما تمرین‌های خود را در هوای بالای ۴۰ درجه برگزار می‌کنیم و درخواست انجام بازی‌های ما در شهرهای دیگر بخصوص سردسیر امکان پذیر نیست زیرا بازیکنان نفت به چنین آب و هوایی عادت ندارند.

صنعت‌نفت آبادان با ۳۶ امتیاز از ۲۳ بازی و کسب ۱۰ برد ۶ مساوی و هفت باخت در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.