فرماندار شهرستان نیکشهر گفت : ۶۵۱ میلیارد ریال اعتبار برای ۲۴۵ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضیاء الحق هاشمزهی فرماندار شهرستان نیکشهر در سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان  که با حضور موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان ، معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار وجمعی از مقامات عالی استان برگزار شد گفت: ۶۵۱ میلیارد ریال جمع اعتبارات سهم شهرستان نیکشهر است که در ۲۱ فصل ، ۴۵ برنامه و ۲۴۵ پروژه تصمیم گیری و انجام شده است.

هاشمزهی  افزود: سومین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال ۹۹ با محوریت توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استانی ، ۲ درصد نفت و گاز و متوازن کشوری برگزار شده است. 

او ادامه داد :با رایزنی های انجام شده با اختصاص ۱۰۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل راهبردی و توسعه سواحل مکران برای پروژه های راه و شهرسازی در حوزه بخش های آهوران و بنت موافقت شده است.

هاشمزهی گفت : با مساعدت های استاندار سیستان و بلوچستان و سازمان برنامه و بودجه استان کل اعتبارات سهم شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ از رشد ۱۲۰ درصدی برخوردار است.

فرماندار نیکشهر ضمن قدردانی از نگاه توسعه گرا و برنامه محور سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حمایت های استاندار با محوریت طرح آمایش سرزمینی ابراز امیدواری کرد که با پشتیبانی نماینده مردم حوزه انتخابی در مجلس شورای اسلامی شاهد رشد اعتبارات در پایان سال باشیم.

او  اختصاص اعتبار به پروژه هایی که از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی به برخوردار هستند و قابلیت افتتاح و بهره برداری در ایام هفته دولت و دهه فجر امسال را دارند را از اولویت های بودجه ای شهرستان دانست.

معین الدین سعیدی نماینده مردم شهرستان های چابهار،کنارک،نیکشهر،قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها برابر الزامات بودجه ای گفت : با اختیاراتی که در مجلس شورای اسلامی داریم تمام تلاش خود را برای تخصیص اعتبارات تکمیلی برای پروژه ها حوزه انتخابی خواهیم کرد

عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نیکشهر نیز گفت : ۱۰۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مرمت قلعه اسپکه و اعتبار مورد نیاز جهت احداث مخازن آب شهر نیکشهر و چاهان و پایگاه های اورژانس بین راهی تنگه سرحه و ملوران تامین و اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار