صادقی: نتایج خوبی مقابل استقلال و سپاهان کسب کردیم

سرمربی تیم سایپا گفت: توانستیم در ۲  مسابقه اول برابر سپاهان و استقلال نتایج خوبی بگیریم، اما دیدار با شهرخودرو سومین بازی سخت ما است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو اظهار کرد: پس از اینکه تمرینات را شروع کردیم، می‌دانستیم ۳ بازی خیلی سخت داریم. خوشبختانه بازیکنان تلاش خیلی خوبی داشتند و با انگیزه تمرین کردند. توانستیم در ۲  بازی اول برابر سپاهان و استقلال نتایج خوبی بگیریم.

او افزود: دیدار با شهر خودرو سومین بازی سخت ما است. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که در این مدت خیلی خوب و با انگیزه تمرین و با تمام وجود بازی کردند. خیلی امیدواریم که در این بازی خوب، قوی و پرتلاش بازی کنیم و نتیجه مطلوبی به دست بیاوریم. برای این بازی روزبه شاه علی دوست و فرشاد هاشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و امیرحسین حسین زاده هم تنها بازیکن مصدوم ما است.


بیشتر بخوانید


صادقی در پایان درباره تغییرات در کادر فنی شهر خودرو هم بیان کرد: شهر خودرو تیم خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما روی کار خودمان متمرکز هستیم و می‌دانیم که برابر یک تیم با تجربه و بسیار خوب بازی داریم. باید متمرکز باشیم تا نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار