استفاده از دوربین پاپ آپ در Enjoy 20 هوآوی

به تازگی رندری از Enjoy 20 هوآوی منتشر شده که نشان می‌دهد هوآوی قصد استفاده از دوربین پاپ آپ در گوشی‌های این خانواده را دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی یکی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند بسیار موفق چینی است که با وجود تحریم‌هایی که آمریکا علیه این شرکت وضع کرده همچنان به عنوان یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات دیجیتالی به شمار می‌رود. به تازگی نیز چند رندر از خانواده جدید هوآوی با نام Huawei Enjoy 20 در فضای مجازی منتشر شده است که نمایشگر و دوربین این گوشی را نشان می‌‎دهد. رندر‌های منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که تصاویر زنده‌ای که چند وقت پیش از آن منتشر شد حقیقت داشته و گوشی مذکور قرار است همان ظاهر را داشته باشد.

بر اساس تصاویر منتشر شده از گوشی Huawei Enjoy 20، نمایشگر این گوشی فاقد هرگونه بریدگی یا پانچ است و کیفیتی FHD+ داشته و اندازه‌ای ۶.۶۳ اینچی خواهد داشت. به این ترتیب دوربین جلوی این گوشی به صورت پاپ آپ عمل خواهد کرد؛ دوربین پشت این گوشی نیز به صورت سه گانه طراحی شده که هر سه لنز توسط دایره‌ای از بدنه گوشی جدا شده‌اند؛ لنز اصلی این دوربین از کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

Huawei Enjoy 20

سخت افزار خانواده Huawei Enjoy 20 هوآوی

در بخش سخت افزاری گوشی Huawei Enjoy 20 Pro نیز همانطور که ماه گذشته اعلام شد، شرکت هوآوی از یک پردازنده بالا رده MediaTek Dimension 800 استفاده کرده است که برای امور سنگین کارآمد خواهد بود؛ علاوه بر این، پردازنده مذکور از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. در مدل معمولی گوشی Huawei Enjoy 20 شرکت هوآوی از پردازنده HiSilicon Kirin 820 استفاده کرده است که ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و از فضای ذخیره داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش باتری نیز خانواده Huawei Enjoy 20 از باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به وسیله یک شارژر ۲۲.۵ واتی با قابلیت شارژ سریع شارژ خواهد شد. شرکت هوآوی هنوز تاریخ رسمی عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار