دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان:

بهترین راه ترویج حجاب اجرای فعالیت‌های فرهنگی است

الله مرادی بهترین راه ترویج حجاب و عفاف و رعایت پوشش اسلامی را اجرای فعالیت های فرهنگی در جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله مرادی دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: برطرف کردن بسیاری از مشکلات موجود در جامعه در گرو اجرای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

او با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکریک وظیفه همگانی است که هرکسی باید این فرهنگسازی و اجرای فعالیت های فرهنگی را از خانوده خود شروع کند افزود: در قرآن کریم نیز مردان به عفت و چشم پوشی از نامحرمان و زنان نیز به حجاب توصیه شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تاکید بر اینکه رعایت پوشش اسلامی تنها مختص به هفته عفاف و حجاب نیست ادامه داد: نظام بدنبال محدود کردن زنان نیست بلکه بدنبال رشد معرفت دینی در آن‌ها و حضور در جامعه با حفظ دستورات قرآنی است.

الله مرادی فساد اداری را یکی از بزرگترین مشکلاتی جامعه بیان کرد و یادآور شد: اصحاب رسانه باید با ارائه مستندات و با قاطعیت تمام از تخلف مدیران جلوگیری کرده و با این کار عرصه  را بر مدیران متخلف تنگ کنند.

او گفت: توجه به مسائل فرهنگی و بهره‌مندی از این مهم بهترین راهکار برای ترویج حجاب در جامعه است.

 دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه به برنامه هفته عفاف و حجاب نیز گریزی زد و افزود: تجلیل از خانواده شهدای زن، تجلیل از افراد شاخص و فعال در حوزه حجاب و عفاف، تجلیل از خانواده‌های با حجاب، تجلیل از عامران به معروف و ناهیان از منکر و دیدار با کودکان بی سرپرست از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.