بسیجیان شهرستان دلیجان اردو‌های جهادی خود را برای کمک به کشاورزان مناطق محروم در زمین‌های کشاورزی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با فصل برداشت محصول بسیجیان شهرستان دلیجان در یک اقدام جالب اردو‌های جهادی را در زمین‌های کشاورزی برگزار کردند و به کمک کشاورزان محروم در برداشت محصول شتافتند.

در راستای این اقدام دانشجویان و بسیجیان حوزه المهدی دلیجان درقالب اردو‌های جهادی به یاری کشاورزان دلیجانی شتافتند و با کمک و همت این جوانان بسیجی محصول مزارع گندم وجو مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی درروستا‌های محروم جمع اوری شد.

قهاری جانشین ناحیه مقاومت بسیج دلیجان هدف ازمشارکت دراین طرح را کمک به کشاورزان کم توان مالی و محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار عنوان کرد.

قهاری افزود: اردو‌های جهادی مقصدشان محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار است و بسیجیان در این اردو‌ها تلاش می‌کنند تا با ساخت و ساز و آبادانی درمناطق کم برخوردار محرومیت‌ها زدایی کنند.

او اضافه کرد: خوشبختانه چند سالی است که اردو‌های جهادی رنگ و بوی بیشتری گرفته و کمتر دانشجو و طلبه را می‌توانی پیدا کنی که به این اردو‌ها نرفته باشد.

قاسمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلیجان هم گفت:این نهاد درکنار بسیج با معرفی افراد نیازمند به کمک سعی درتوانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار