اندروید ۱۱ در تاریخ ۸ سپتامبر عرضه می‌شود

شواهد حاکی از آن است که شرکت گوگل سعی دارد ارتقای سیستم‌عامل اندروید را در تاریخ ۸ سپتامبر عرضه کند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، بزرگ‌ترین تغییر سیستم‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند اندرویدی یعنی اندروید ۱۱ قرار است در تاریخ ۸ سپتامبر سال جاری برای تلفن‌های همراه منتشر شود. طبق ادعای منابع خبری، اطلاعات دقیق از زمان انتشار این قابلیت در ویدئویی لحاظ شده بود که برای گجت هوشمند شرکت گوگل منتشر شده بود.

در این ویدئو کاربران می‌توانند در دقیقه ۱۸ عنوان "فهرست کارهای لازم برای انتشار اندروید ۱۱ در ۱۱ سپتامبر" را مشاهده کنند. این جمله بالای صفحه نمایش قابل رویت است. در ادامه همچنین مسئولان شرکت گوگل اظهار دارند که بروزرسانی و ارتقای سیستمی مورد نظر در تاریخ ۸ سپتامبر برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد. این مسئله زمانی بیان شد که مجری برنامه سعی داشت از قابلیت جدید دسترسی به کنترل گجت‌های هوشمند خانه صحبت کند.

اندروید ۱۱


بیشتر بخوانید


رقابت گوگل و اپل

شرکت گوگل ماه گذشته اولین نسخه بتا از سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را در اختیار کاربران قرار داد و اظهار داشت انتشار نسخه اصلی سیستم‌عامل مذکور در فصل سوم سال به وقوع خواهد پیوست. با توجه به شواهد جدید و اطلاعات قبلی گوگل، تاریخ ۸ سپتامبر زمانی درست و منطقی به نظر می‌آید. گفتنی است؛ سیستم‌عامل اندروید ۱۱ از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و بسیاری برخوردار است.

از جمله ارتقا‌های صورت گرفته بر روی این سیستم‌عامل قسمت اعلانات پیام‌ها است که بخش گفت‌وگوی خاصی برای هر برنامه ارتباطی پدید می‌آورد. همچنین اندروید ۱۱ از نوع جدید فیلم‌برداری صفحه برخوردار است. در ادامه کاربران سیستم‌عامل اندروید پس از بروزرسانی جدید شاهد گزینه متفاوتی بر روی پیام‌رسان‌های خود خواهند بود که به آن‌ها اجازه می‌دهد سریعا به گفت‌وگوی مورد نظر خود بازگردند.

گفته می‌شود بخش تنظیمات و کنترل مدیا از طراحی جدیدی برخوردار شده و کاربران همچنین با نگه داشتن دکمه خاموش می‌توانند منوی متفاوت و کارآمدتری را مشاهده کنند. این سیستم‌عامل تنها چند ماه پس از عرضه جدیدترین iOS عرضه می‌شود و نشان دهنده آن است که شرکت گوگل سعی دارد همواره رقابت خود را با اپل پویا نگه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.