معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از افراد کم بضاعت، به بیش از ۶ هزار نفر از نیازمندان این نهاد مستمری ماهانه پرداخت می‌کند.

نوذری معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: هم اکنون ۶ هزار و ۱۰۰ خانوار معادل ۹.۵ درصد از جمعیت ۲۴۰ هزار نفری شهرستان مهاباد زیر چتر حمایتی کمیته امداد هستند و کمک معیشتی ماهانه به صورت نقدی دریافت می‌کنند.

نوذری با اعلام اینکه مددجویان این نهاد علاوه بر معیشتی ماهانه از خدمات اشتغال و وام کم بهره نیز بهره‌مند هستند، اظهار کرد: این نهاد برنامه‌های مختلف را برای حمایت از افراد نیازمند و مستحق در دست اجرا دارد و هر خانواری که توسط تیم‌های این نهاد به عنوان نیازمند شناخته شوند به عضویت امداد درآمده و خدمات دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد تصریح کرد: ۹۵۰ نفر از کار افتاده، ۲۲۰ خانوار بیمار، ۲ هزار و ۹۰۰ نفر خانوار بی سرپرست و حدود ۲ هزار نفر سرپرست این نهاد شدند.

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد اذعان کرد: مستمری بگیران تک نفره ماهانه ۱۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان، دو نفره ۲۹۸ هزار و ۵۰۰ تومان، سه نفره ۳۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان، چهار نفره ۴۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان و ۵ نفر به بالا ۵۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا امسال پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان جمع‌آوری شود، اما شهروندان می‌توانند از طریق سامانه #۸۸۷۷* و یا حضور در مراکز نیکوکاری در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام / س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.