مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه ۱۰۰ طرح کشاورزی در این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در بازدید از شرکت تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۰۰ طرح در حوزه آب و طرح‌های سامانه نوین آبیاری در این استان به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: نیاز اولیه طرح‌های سامانه‌های نوین آبیاری تجهیزات آبیاری شامل لوله و اتصالات جهت بهره برداری است و این واحد تولیدی ظرفیت ویژه‌ای برای تحقق اهداف بخش کشاورزی در حوزه آب می‌باشد.


بیشتر بخوانید




غریب با اشاره به بهره گیری از ظرفیت واحد‌های تولیدی در بخش کشاورزی استان اضافه کرد: با توجه به اتخاذ تصمیم در ستاد اقتصاد مقاومتی استان و تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و حمایت از واحد‌های تولیدی، این واحد با عقد قرارداد و رقابت با واحد‌های مشابه در استان می‌تواند در پروژ‌های بخش کشاورزی مشارکت داشته باشد.

محمدرضا غلامی مدیرعامل شرکت تولید لوله پلی اتیلن و اتصالات هم گفت: این شرکت در زمینه تولید لوله‌های پلی اتیلن و اتصالات با استفاده از روش الکتروفیوژن در عملیات نصب و اتصال لوله‌ها پلی اتیلن آب و گاز فعالیت می‌کند.

او میزان اشتغال مستقیم این واحد تولیدی را ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: لوله و اتصالات تولیدی این شرکت در صنعت گاز به سراسر کشور ارسال و لوله‌های تولیدی آب هم در مصارف آب و فاضلاب و سامانه‌های نوین آبیاری استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار