رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: نهاد‌های فرهنگ‌ساز جامعه برای دوران پساکرونا رسالت خطیری برعهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نصرت الله لطفی،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم چهارشنبه شب دریکصد و نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم درتالارشهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار کرد: دشمن با سوءاستفاده از بحران کرونا جنگ روانی گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی به راه انداخته و برای دوران پسا کرونا نیز برنامه‌ریزی کرده‌است.

او با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام درایام پساکرونا افزود: نهاد‌های فرهنگ‌ساز جامعه برای دوران بعد از شیوع ویروس کرونا رسالت حساس و خطیری را برعهده دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم همچنین همراهی با مجموعه بهداشت و درمان برای پیشگیری از موج دوم کرونا را از وظایف ذاتی همه اقشار جامعه دانست و گفت: دشمن درابتدای شیوع کرونا با بزرگ نمایی درمورد وضعیت قم سعی درقم هراسی داشت، و ما امروز وظیفه داریم تا باکنترل دقیق این بیماری درقم، زمینه هرگونه توطئه جدید دررابطه با این استان را از بین ببریم.

لطفی ادامه داد: دست اندکاران فرهنگی برای تحقق این امر نقش و رسالت ویژه و خطیری را عهده دار می‌باشند.

او بیان کرد: قم چشم هر فتنه‌ای که انقلاب اسلامی را هدف قرار داده کور کرده‌است، به همین علت نمی‌تواند آغازگر فتنه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم دربخش دیگری ازسخنان خودفضای مجازی را دارای ظرفیت‌های زیادی برای کار‌های فرهنگی دردوران کرونا دانست و افزود: فضای مجازی دربخش‌هایی از جامعه که به شکل سنتی زندگی می‌کنند، جایگاه چندانی ندارد، از این رو باید برای ارائه برنامه‌های فرهنگی روش‌های دیگری را نیز در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار