مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

 یک تن سیم برق و ۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ماهشهر کشف شد

سرهنگرضاپاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی اجرای طرح بازدید از انبار‌های ضایعاتی و پارکینگ‌های شهرستان را به اجرا درآوردند که پس از بازرسی‌ها مقدار یک تن سیم برق سرقتی که به طور ماهرانه‌ای در انبارجاسازی شده بود را کشف و صاحب انبار دستگیر گردید.

او بیان داشت: در ادامه بازدید از پارکینگ‌های سطح حوزه استحفاظی با استعلامات انجام شده از سامانه پلیس آگاهی تعداد ۳دستگاه موتورسیکلت که سابقه سرقت داشته را کشف و ضبط کردند که سیم برق‌های سرقتی و موتورسیکلت‌های مکشوفه به مقر پلیس منتقل و متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی خواهدشد.

انهدام باند سارقان منزل در رامهرمز

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و تیم ویژه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، اعضای باند ۵ نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او  با بیان اینکه  متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت بعنف در رامهرمز اعتراف کردند افزود: پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.