برخی شهر‌های مازندران آتش زیر خاکستر کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر تورج اسدی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه شرایط امروز ما نسبت به ماه‌های گذشته متفاوت است، گفت: در اسفند و فروردین میزان ابتلای ما چند نفر بود، ولی در حال حاضر میزان ابتلا به کرونا افزایش پیدا کرده است بنابراین باید اقدامات لازم انجام شود.

او با بیان اینکه در چند ماه گذشته میزان اپیدمی کرونا به تدریج کاهش پیدا کرد، افزود: در چند هفته اخیر به دلیل توجه نکردن مردم به مقررات بهداشتی، بازگشایی‌ها و تجمعات غیر ضروری شاهد افزایش ابتلای بیماران هستیم.

بیشتر بخوانید: وضعیت قرمز کرونایی در ۷ شهر مازندران

دکتر اسدی با تاکید بر اینکه شرایط استان مازندران با سایر استان‌ها متفاوت است، ادامه داد: در استان مازندران تعدادی از استان‌ها وضعیت قرمز و نارنجی دارند و برخی از شهر‌ها نیز آتش زیر خاکستر هستند بنابراین باید همه مردم رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه فصل تابستان و با افزایش سفر‌ها بخشی از ICU را بیماران تصادفی اشغال می‌کنند، گفت: در حال حاضر کمبود تخت‌های بیمارستانی نداریم و در چند روز آینده تخت‌های ویژه را به ظرفیت استان اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار