رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد از مهار آتش سوزی عظیم در یک واحد تولیدی خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشته است.

آتش سوزی گسترده واحد صنعتی در اشتهارد مهار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهدی سبحانی، رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد، در پی تشریح حادثه آتش سوزی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد، در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز یک واحد صنعتی تولید ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد دچار حریق شد.

رئیس ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اشتهارد با بیان این که آتش نشانان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این حریق گسترده با کمک نیرو‌های آتش نشانی شهرک صنعتی کوثر، آتش نشانی شهر اشتهارد و شهرستان بوئین زهرا مهار شد.

سبحانی با بیان این که در مرحله اول ۶ دستگاه ماشین آتش نشان به محل حادثه اعزام شد، گفت: در مجموع حدود ۱۱ خودرو آتش نشان برای اطفای حریق این واحد به کار گرفته شدند.

او با بیان این که این حریق با تلاش آتش نشانان در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه خسارت جانی خاموش شد، افزود: در صورت سرایت آتش به واحد‌های مجاور خسارت سنگینی به چند واحد صنعتی که تولید کننده  روغن صنعتی و دیگر مواد آتشزا و فرار بودند وارد می‌شد که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان از سرایت آتش به واحد‌های مجاور جلوگیری شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.