کوشا در ارتباط ویدئو کنفرانسی با کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی گفت: هدف اصلی و غایی از تبلیغات هوشمندانه تغییر رفتار مخاطبان در مواجهه با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  کوشا مدیرکل تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سومین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی گفت: تبلیغات هوشمندانه گامی موثر در مبارزه با قاچاق کالا و هدف اصلی و غایی از تبلیغات هوشمندانه تغییر رفتار مخاطبان در مواجهه با قاچاق کالا و ارز است.

کوشا افزود: رغبت جامعه به خرید و مصرف کالای قاچاق از معضلات حال حاضر است و چنانچه فرهنگ سازی صورت گیرد تا رقابت مردم در خرید و مصرف کالای قاچاق کاهش یابد موفقیت چشمگیر و مهمی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: باید با هدف حمایت از تولید ملی با ایجاد گفتمان و جریان سازی در جامعه استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی در حوزه فرهنگ از افزایش استفاده از کالای قاچاق جلوگیری کرد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی هم گفت: موضوع مقابله و مبارزه با قاچاق کالا باید با پیشگیری دنبال شود.

اکرمی افزود: نیرو‌های انتظامی و امنیتی کار‌های مقابله‌ای را در خصوص قاچاق کالا و ارز انجام می‌دهند، اما در کنار کار مقابله‌ای نیازمند فرهنگ سازی مردمی در این حوزه هستیم.

او تصریح کرد: وقتی کالای قاچاق رامردم ایران نخرند به مرور و با فرهنگ سازی با قاچاق کالا مبارزه شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.