سعیدی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان فعالیت مطلوبی در زمینه پیشرفت و آبادانی قصرقند داشته، گفت: همه مردم و مسئولان قصرقند باید برای رفع محرومیت در این شهرستان کنار بنیاد باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، معین‌ الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند که با حضور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مسئولین و مدیران کل استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود خدمات بیشمار نظام در سیستان و بلوچستان عمق محرومیت در این استان بسیار زیاد است به نحوی که رهبر معظم انقلاب تاکید داشته‌اند راه‌های نرفته در این استان بیشتر از راه‌های رفته است.

او افزود: بنیاد مستضعفان در سال‌های اخیر با حضور میان مردم قصرقند امید را میان آنها زنده کرده و روند مثبتی داشته است. بنیاد مستضعفان اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ... در شهرستان قصرقند داشته و ان‌شاالله با قوت بیشتر با تاکید آقای فتاح رئیس بنیاد ادامه پیدا می‌کند.

او خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان با وجود توان خوبی که دارد باز هم منابع محدودی دارد و توان انجام همه امور عمرانی و زیرساخت‌های و حل همه مشکلات این حوزه‌ها در شهرستان‌های هدف را ندارد، بنابراین انتظار همکاری همه جانبه دولت و مردم در شهرستان‌های پایلوت آبادانی و پیشرفت از جمله قصرقند را با بنیاد داریم.

سعیدی تصریح کرد: همه چالش‌های مردم در این استان نمی‌تواند کوچکترین خدشه‌ای به رابطه میان ملت شریف ایران و امام این امت ایجاد کند. همه ما در قبال سرنوشت خود مسئولیم و همه مردم و مسئولان شهرستان قصرقند باید دست به دست هم دهند تا با کمک بنیاد مستضعفان گام‌های موثری در زمینه پیشرفت و آبادانی شهرستان برداشته شود و ما در سال‌های آینده شاهد قصرقندی آباد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار