در دولت تدبیر و امید؛

بهره برداری از ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت:در دولت تدبیر و امید ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استانداری آذربایجان غربی  امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاح ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان در مبارزه با کرونا، بهره مندی از امکانات درمانی مجهز را راهکاری موثر در قطع زنجیره ویروس کرونا دانست و افزود: در چند سال اخیر دستاورد‌های خوبی در تامین نیاز‌های درمانی استان صورت گرفته و باعث شده تا امروز مشکل خاصی در مقابله با کرونا متوجه استان نباشد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به بهره برداری از نزدیک به ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در دولت تدبیر و امید در استان،گفت: زیرساخت های درمانی شکل گرفته در حوزه بهداشت و درمان اعم از احداث بیمارستان و خانه های بهداشت قابل تحسین است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه عبور از وضعیت قرمز استان در کرونا منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اهتمام مدیران در نظارت است گفت: انتظار می‌رود با رعایت این سه مورد بتوانیم پاسدار تلاش‌های مدافعان سلامت باشیم و با قطع زنجیره انتقال شرایط مساعدی را فراهم سازیم.

شهریاری با اشاره به عملکرد مطلوب مردم ماکو در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تصریح کرد: تداوم این روند بسیار سخت است و از مردم خواهش می‌کنیم از برگزاری تجمع‌های غیرضروری اعم از مجلس ترحیم و عروسی پرهیز کنند تا این وضعیت مناسب پایدار باشد.

با حضور استاندار آذربایجان غربی ۵ پروژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو از جمله کلینیک تخصصی، مرکز دیالیز، آی سی یو و ساختمان شبکه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.