کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان این هفته روند افزایشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان این هفته روند افزایشی دارد و از روز شنبه شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

او افزود: بیشنیه دمای هوای امروز مشهد ۳۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و برای روز پنجشنبه و جمعه به ۳۷ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز با طی کردن روند افزایشی خود تا پایان هفته جاری به ۲۲ درجه خواهد رسید.

اثمری بیان کرد: وضعیت جوی در خراسان رضوی تا پایان این هفته صاف و آرام و در مناطق بادخیز استان مانند جنوب شرقی گاه همراه با وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی شده است، اما برای روز جمعه وزش باد شدید در بیشتر نقاط استان گسترش می‌یابد و تا روز شنبه آینده برای مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

او تصریح کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های سبزوار و خواف با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.