مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از تشدید برخورد با تور‌های غیرمجاز با ورود پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی دیشب با محمدحسن پاشا رئیس پلیس امنیت عمومی و مرتضی قربانی رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.

حمزه زاده محور مسائل مطرح شده در این جلسه را در راستای تشدید برخورد با تور‌های غیرمجاز عنوان کرد و گفت: در این جلسه سازوکار‌ها و نحوه برخورد موثر با تور‌هایی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری سفر‌های یک‌روزه و چندروزه می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفت.

او بر تشدید برخورد با افراد متخلف تاکید کرد و گفت: فعالیت تور‌های غیرمجاز در روند فعالیت تور‌های قانونی که تحت نظارت آژانس‌های مسافرتی هستند تاثیر منفی گذاشته است، لذا براساس تصمیمات اتخاذ شده، با هماهنگی پلیس امنیت عمومی استان برخورد با تور‌های خاطی تشدید خواهد یافت.

حمزه زاده گفت: با توجه به اینکه میراث‌فرهنگی استان متولی اصلی صدور مجوز برگزاری تور‌های گردشگری است، لذا سایر دستگاه‌ها از صدور هرگونه مجوز موازی در این راستا خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.