ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی ۹۹ از امروز آغاز شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته سری دوم و اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه‌های مورخ ۹۹/۰۳/۱۱ و ۹۹/۰۳/۱۸ در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مذکور بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان آزمون فوق که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۹۹/۰۳/۱۱ لغایت ۹۹/۰۳/۲۱) نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت، امکان مجددی برای ثبت‌نام در آزمون مذکور از امروز ( چهارشنبه ۹۹/۰۴/۱۸) تا پایان روز یکشنبه ۹۹/۰۴/۲۲ در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


بر این اساس، داوطلبان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و همچنین اصلاحات اعلام شده در این اطلاعیه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار