محمدجواد نیک‌بین ملی‌پوش سابق جودوکار خراسان رضوی بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این چهارمین‌بار است که در چندماه گذشته خانواده جودو داغ‌دار می‌شوند و متأسفانه ۳ بار بیماری کرونا عامل این اتفاق بد بوده است.
 
قربانی تازه خانواده جودوی خراسان رضوی، محمدجواد نیک بین، ستاره جوان جودوی خراسان است که سال‌ها در کنار جودوکارانی، چون علی معلومات و جواد محجوب در تیم ملی خوش درخشید.
 
جوانی که چندی پیش پا به عرصه کشتی با چوخه گذاشت و در این گود نیز توانایی‌های فنی خود را به رخ حریفان کشید.
 
فوت نیک‌بین بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درحالی رقم خورد که طی این چند ماه که جهان گرفتار دیو ترسناک این بیماری است، ۳ چهره شاخص جودوی کشور دار فانی را وداع گفتند تا این رشته ورزشی در خراسان رضوی به تنهایی رکورد دار مرگ ومیر ناشی از کرونا باشد.

استادان برجسته‌ای، چون روحانی و محمودی چندی پیش رخت از این جهان بسته بودند و حالا نوبت جوان خوش نام جودوی خراسان بود که به یک باره با کوچ از این دیار، همه را غافل‌گیر کند.
 
در کارنامه نیک‌بین، قهرمانی رقابت‌های جوانان آسیا و قهرمانی جودوی بین‌المللی جام فجر به چشم می‌خورد. نیک‌بین سی وسه ساله درحالی گرفتار این بیماری شد و دار فانی را وداع گفت که بر اساس ادعای اطرافیانش، پیش از این هیچ بیماری زمینه‌ای نداشت و فوت او بر اثر کرونا بسیار غافل‌گیر کننده و دور از ذهن بود.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
وحید مالکی
۱۷:۲۱ ۲۱ تير ۱۳۹۹
روحش شاد خدا رحمتش کنه این پهلوان را....
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۰۸:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۹
خداوند این پهلوان روستای گوارشک را رحمت کنه . از خداوند متعال برای این عزیز آرامش و برای خانواده طلب صبر و شکیبائی دارم .