سعدالدین گفت: درآمد گمرک استان سمنان از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید بیش از یک هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی سعدالدین مدیرکل گمرک استان سمنان گفت: درآمد گمرک این استان در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تاکنون نسبت به هفت سال قبل از آغاز فعالیت آن، ۳۹۲ درصد افزایش یافته است.

او به افزایش ۱۵۹ درصدی ارزش دلاری کالا‌های صادراتی استان سمنان در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید نسبت به مدت مشابه در دوره قبل آن اشاره و افزود: در این مدت، ۲ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۱۳ تن کالا به ارزش یک هزار میلیارد و ۱۸۸ میلیون دلار از گمرک استان سمنان صادر شد.

مدیرکل گمرک استان سمنان ادامه داد: کالا‌های صادراتی از گمرک این استان در مدت فعالیت هفت ساله دولت تدبیر و امید تاکنون، نسبت به مدت مشابه در دوره قبل، از نظر وزنی ۹۲ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه ارزش دلاری کالا‌های وارداتی به استان سمنان در دولت تدبیر و امید ۳۸۴ میلیون است، تصریح کرد: در این مدت ۱۶۵ هزار و ۸۳۶ تن کالا به گمرک این استان وارد شده است.

سعدالدین بیان کرد: ۴۸ کشور جهان مقصد کالا‌های صادراتی از گمرک سمنان شامل شمش سرب، هیدروکربن سبک، سودسوزآور، قاشق و چنگال یکبار مصرف، کولر آبی، کابل زمینی، پودر لباسشویی، کرک و پشم حلاجی شده، فروسیلسیوم، اجزا و قطعات فولادی، نمک معمولی و کربنات دی سدیم است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.