مدیر پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه از لزوم رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی قاطع به تخلفات بهداشتی با همت شورای حل اختلاف دامپزشکی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حیدری مدیر پیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه در همایش جهش تولید در دامپزشکی و تشکیل شورای ذبح دام که امروز در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد، گفت:: هر جایی که مشکلات اقتصادی باشد، معضلات هم شکل خواهد گرفت و حوزه دامپزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نماینده دادستان در امور ذبح و ناظر کشتارگاه‌های استان کرمانشاه بیان کرد: بایستی در راستای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کرد، مواردی از جمله کشتار‌های غیرمجاز عرضه فراورده‌های خام دامی غیربهداشتی و خارج از شبکه یکی از معضلات دامپزشکی بوده و نیازمند کار جهادی و فرهنگسازی است.

او  به خدمات دامپزشکی در همه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان اشاره و بیان کرد: درخواست ایجاد یک شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات حوزه دامپزشکی و نیز پیگیری تاسیس شورای حل اختلاف دامپزشکی در راستای بررسی سریع، قاطع و دقیق به مشکلات و تخلفات بهداشتی و نیز مبارزه با قاچاق احشام از دیگر برنامه‌ها و موارد انجام گرفته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.