مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تحت درمان قرار گرفتن بیش از ۱۳۰ کودک با مشکلات مغزی و نخاعی به همت پزشکان داوطلب خبر داد.

درمان بیش از ۱۰۰ کودک بیمار مغزی نخاعی در شرق کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به افزایش تولد کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در اثر ازدواج‌های فامیلی در مناطق کم برخوردار گفت: بیش از ۱۳۰ کودک توسط متخصص ارتوپدی و متخصص کاردرمانی در مناطق کم برخوردار شهرستان‌های ریگان و بم ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند.

او با اشاره به ارزش ریالی خدمات ارائه شده به مبلغ بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، افزود: در این پروژه کودکان ویزیت شده توسط متخصص ارتوپدی ویزیت شدند و برای درمان متخصص کاردرمانی آموزش‌ها و مشاوره در خصوص نحوه بکارگیری تجهیزات و ابزار‌های مربوط به توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی دریافت کردند.

او عنوان کرد: با کمک و همراهی خیرین و پزشکان داوطلب با توجه به وضعیت کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در مناطق کم برخوردار و صعب العبور شهرستان ریگان درصدد راه اندازی کلینیک فیزیوتراپی و خدمات درمانی هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار