مدارک NCC ثبت شده برای Galaxy Watch 3، اطلاعات و تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند را افشا کرد.

افشای تصاویر جدید از Galaxy Watch 3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به لطف آژانس نظارتی NCC عکس‌هایی جدید از ساعت هوشمند آینده سامسونگ، افشا شده است؛ این عکس‌ها در توئیتر به اشتراک گذاشته و دیده شده‌اند. نام ساعت هوشمند جدید این شرکت Galaxy Watch 3 خواهد بود که بر اساس شایعات منتشر شده، مدل‌های مختلف این گجت دارای نمایشگر‌های ۱.۴ و ۱.۲ اینچی از جنس HOP LED هستند. شایعات منتشر شده ادعا می‌کنند این ساعت‌ هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و برنزی عرضه خواهد شد و مدل کوچک آن ۳۹۹ دلار و مدل بزرگ‌تر، ۵۹۹ دلار قیمت دارد.


بیشتر بخوانید


زمان رونمایی از Galaxy Watch 3

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این ساعت هوشمند که قرار است در تاریخ ۲۲ جولای رونمایی شود، دارای حافظه ۸ گیگابایتی است که ۵.۳ گیگابایت آن در اختیار کاربران خواهد بود. ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای نسخه‌ای است که از فناوری ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند و نسخه دیگر آن تنها از طریق وای-فای به اینترنت وصل می‌شود. این نسخه‌ها دارای فناوری‌های ارتباطی بلوتوث، جی‌پی‌اس و ان‌اف‌سی خواهند بود. ظرفیت باتری این ساعت هوشمند به اندازه آن بستگی دارد. مدل ۴۵ میلی‌متری دارای باتری ۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی و مدل ۴۱ میلی‌متری آن دارای باتری ۲۴۷ میلی‌آمپر ساعتی است.

افشای تصاویر جدید از Galaxy Watch 3

اگر شایعه‌های منتشر شده درست باشند، سامسونگ برنامه دارد تا Galaxy Watch 3 را با شماری از برنامه‌های نظارت سلامتی ارائه کند. یکی از این برنامه‌ها، برنامه «پالس اکسیمتر» است که اپل همراه با Apple Watch Series 6 در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند. این برنامه درصد اکسیژن موجود در گلبول‌های قرمز خون فرد را اندازه می‌گیرد. میزان ۹۵ تا ۱۰۰ درصد اکسیژن موجود در خون فرد یک حالت عادی به حساب می‌آید و این بدان معنا است که خون در اندام‌های یک فرد به خوبی در گردش است. این برنامه همچنین برای تشخیص بیماری کرونا نیز قابل استفاده است.

گلکسی واچ سامسونگ، مجهز به حسگر نوار قلب

ساعت Galaxy Watch 3 مانند سری چهارم اپل واچ و بالاتر، دارای حسگر نوار قلب است. این حسگر توانایی اندازه‌گیری ریتم فعالیت قلب را دارد. با وجود این قابلیت می‌توان از بسیاری از سکته‌ها، ایست‌های قلبی و مشکلات دیگر جلوگیری کرد. این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند میزان فشار خون را اندازه بگیرد که به این صورت، باعث ارتقای اپلیکیشن نظارت سلامتی سامسونگ شده است.

افشای تصاویر جدید از Galaxy Watch 3

علاوه بر این قابلیت‌ها و مشخصات اضافه شده به ساعت Galaxy Watch 3، تصاویری هم از این ساعت هوشمند به اشتراک گذاشته شده است. پیش از این، شایعه شده بود که ساعت هوشمند جدید سامسونگ همراه با فبلت پرچمدار جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار