فرماندار زنجان با هشدار به مراکز پذیرایی متخلف از پلمب ۱۵ تالار و مرکز پذیرایی به دلیل تخلف خبر داد.

پملب تالار پذیرایی در استان زنجان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ عسگری فرماندار زنجان با هشدار به مراکز پذیرایی متخلف از پلمب ۱۵ تالار و مرکز پذیرایی به دلیل تخلف خبر داد.

عسگری در جلسه پیشگیری از کرونای استان زنجان با اشاره به انجام ۵ هزار و ۳۴۶ مورد بازرسی از اماکن مختلف استان گفت: در دفاتر پیشخوان با کمتر از ۴۰ درصد کمترین میزان رعایت فاصله اجتماعی و نانوایی هم با بیش از ۸۴ درصد بیشترین دستور العمل‌های رعایت فاصله گذاری اجتماعی رعایت کردند.

او افزود: تاکنون ۴۴ واحد از اماکن عمومی مانند دفاتر پیشخوان که دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند در سطح شهر پلمب شده اند و تعدادی از واحد‌ها هم تذکر و اخطار دریافت کرده اند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه از دیروز طبق دستور استاندار به دلیل افزایش آمار مبتلایان کرونا در استان برخی مراکز در ۴ شهر قرمز استان به مدت یک هفته تعطیل شدند. اظهار کرد: شهرهای زنجان، ابهر، ماهنشان و خرمدره در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

او ادامه داد: مراکز تفریحی آبی، شهر‌های بازی، اماکن ورزشی، موز‌ها، مساجد، تالار‌ها و آرایشگاه‌های زنانه در این چهار شهر تا یک هفته تعطیل خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.