احکام کارگزینی افزایش حقوق سال۹۹ کارکنان قراردادی مشاغل کارگری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،مهرداد شریفی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: طبق بخشنامه‌های وزارت بهداشت، دو حکم کارگزینی با مبنای محاسبه متفاوت، برای فصل بهار با عنوان تمدید قرارداد و برای فصل تابستان با عنوان کاهش پایه سنوات در خصوص همه کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه صادر شد.

او، در خصوص اجزای افزایش یافته احکام کارگزینی بیان کرد: بن خواربار از رقم ۱۹۰ هزار تومان در پارسال به ۴۰۰ هزار تومان در امسال افزایش یافت.

شریفی تصریح کرد: حق اولاد به ازای هر فرزند در پارسال ۱۵۱ هزار تومان بود که امسال در فصل بهار به ۱۸۳ هزار تومان و از فصل تابستان به ۱۹۱ هزار تومان افزایش یافت.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: مبلغ پایه سنوات نیز نسبت به پارسال افزایش یافته که رقم نهایی آن در فصل بهار ۱۸۰ هزار تومان و از فصل تابستان ۱۰۰ هزار تومان است.

او، افزود: با صدور احکام کارگزینی جدید، مطالبات مربوط به افزایش حقوق سه ماه نخست امسال کارکنان قراردادی مشاغل کارگری دانشگاه، همزمان با حقوق  تیرماه امسال پرداخت می‌شود.

شریفی اضافه کرد: هرگونه افزایش احتمالی کمک هزینه مسکن نیز پس از تصویب و ابلاغ از سوی مراجع قانونی، در احکام کارگزینی کارکنان لحاظ می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.