ملی پوش سابق تیرو‌کمان گفت: اگر فدراسیون می خواهد کمانداران تیم ملی در المپیک مقام کسب کنند باید شرایط مناسب را فراهم کند.

نجمه آبتین ملی پوش سابق تیرو‌کمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط تیم ملی تیرو‌کمان اظهار داشت: بیماری کرونا بر روی زندگی همه در جامعه تاثیر گذاشته است . شرایط برای زندگی سخت شده است. ورزشکاران هم با این بیماری درگیر شده اند. اما با توجه دستورالعمل‌ها بهداشتی اعلام شده، ورزشکاران رشته های انفرادی می‌توانند تمرین کنند چرا که کمانداران با فاصله از هم می‌توانند به راحتی و با رعایت دستور العمل‌ها بهداشتی تمرینات خود را پیگیری کنند.

ملی پوش سابق تیم ملی تیرو‌کمان درخصوص تعطیلی اردو‌های تیم ملی گفت: من در حال حاضر با فدراسیون همکاری ندارم و نمی دانم برنامه فدراسیون چه چیزی است. اما باید مشخص باشد هدف فدراسیون کسب سهمیه و مقام در المپیک است یا خیر. اگر بخواهند که کمانداران تیم ملی در المپیک مقام کسب کنند باید برنامه خوبی داشته باشند و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنند تا ملی پوشان بتوانند به راحتی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمیرینات خود را انجام دهند. تمرین ملی پوشان هم به دلیل فاصله‌هایی که باهم در تمرینات دارند مشکل ساز نخواهد بود.

او افزود: این در حالی است که خود فدراسیون برنامه‌ای داشته باشد و بخواهد که ملی پوشان نتیجه‌ بگیرند. فراهم نکردن شرایط هم به این معنا است که فدراسیون برای آینده ملی پوشان تصمیمی نگرفته است.

نجمه آبتین خاطر نشان کرد: با وجود بیماری کرونا نمی‌توان بدون برنامه ماند و باید طوری برنامه ریزی شود که ورزشکاران در این شرایط هم تمرین کنند و از برنامه‌های خود عقب نمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار