رخشانی مهر گفت: امروز سامانه بیمه حوادث مشترکان برق در بستر وب سایت توانیر به بهره‌برداری می‌رسد.

ثبت و پرداخت خسارات به مشترکان برق

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت برق در دهمین هفته پویش هرهفته_الف_ب_ایران گفت: ذیل برنامه تحول دیجیتال به عنوان یک گام مهم در توسعه خدمات رسانی به مشترکان، برنامه‌های زیادی تدوین شده که در کنار توسعه زیرساخت‌ها در دستور کار صنعت برق کشور قرار دارد تا بتوانیم با هوشمندسازی و اتوماسیون، خدمات بهتری را به مشترکان ارائه دهیم.

او افزود: در تحول دیجیتال شاخص‌های مهم متعددی در نظر گرفته می‌شود که از جمله آن‌ها کاهش زمان خاموشی‌های ناشی از حوادث، مدت زمان فروش و ارائه خدمات، شاخص کیفیت ولتاژ، پشتیبانی مالی و حقوقی از مشترکانی که خسارت می بینند و ایجاد بستر مناسب برای ارزیابی خدمات ارائه شده به مردم است.


بیشتر بخوانید


رخشانی مهر تصریح کرد: در زمینه توسعه خدمات غیرحضوری در ۸۴ خدمت که مصوبه شورای عالی اداری برای آن‌ها اخذ شده، تا پایان امسال در تمامی استان‌های کشور خدمات غیرحضوری به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: مشترکان برق همکاری بسیار خوبی با شرکت‌های توزیع در تابستان ۹۸ داشتند که منجر شد تابستان سال گذشته را با خاموشی صفر پشت سر بگذاریم و تابستان امسال را نیز تا امروز با همکاری مردم با خاموشی صفر گذراندیم و امیدواریم با ادامه همکاری مشترکان تا پایان تابستان شاهد تحقق خاموشی صفر در کشور باشیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اظهار کرد: امروز سامانه ثبت حوادث در بستر وب‌سایت توانیر به بهره برداری می‌رسد تا مردم بتوانند در فضایی شفاف و در بستری که پیچیدگی‌های قبلی ساده سازی شده، نسبت به ثبت خسارات لوازم خانگی خود اقدام کنند.

او افزود: از امروز مردم می‌توانند خسارات متحمل شده از ابتدای امسال را در سامانه مربوطه ثبت کنند و دو ماه دیگر، بعد از مشخص شدن شرکت بیمه‌گر و انجام ارزیابی‌های کارشناسی، خسارت مردم پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول افزود: هزینه بیمه لوازم خانگی برقی مردم از محل دریافت ۵۰ تومان در قبوض برق خانگی روستایی و دریافت ۱۰۰ تومان در قبوض خانگی شهری و تجاری است که این ارقام مستقیم به شرکت بیمه گر پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در پایان بیان کرد: در سال گذشته، از این محل ۸۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مردم گرفتیم که تا امروز ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده، یعنی ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت قطعی شده و به اندازه ۴۰ میلیارد تومان نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار