رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقی با ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده گفت: مردی جوان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام داشت، خودروی پژو ۲۰۶ ام را در خیابان ایران پارک کردم که پس از ساعتی مراجعه و متوجه سرقت سیستم صوتی خودرو و تعدادی از اسناد و مدارکم شدم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی افزود: پس از ثبت اظهارات شاکی در کلانتری ۱۰۹ بهارستان پرونده برای رسیدگی تخصصی و کشف سرقت به دستور مقام قضائی در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پس از وصول پرونده در گام اول تحقیقات به محل سرقت مراجعه و تحقیقات میدانی پرداختند و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با تخریب درب خودروی شاکی اموالش را سرقت کرده است.

وی در خصوص شناسایی متهم اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند سارق به نام سعید را شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضائی، وی را در دهم تیر ماه در حوالی بازار تهران دستگیر و برای تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: سعید پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۵۰ فقره سرقت مشابه اعتراف اظهار داشت: با موتورسیکلت خود در خیابان‌های مرکزی تهران پرسه میزدم و خودرو‌هایی که دارای سیستم صوتی با ارزش بودند را شناسایی می‌کردم و با تخریب یا شکستن قفل در آن‌ها ضبط و باند و دیگر وسایل با ارزش را از داخل آن‌ها سرقت می‌کردم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت: با اعتراف صریح سعید به بزه سرقت، کارآگاهان با شناسایی محل‌های سرقت تعدادی از مال باختگان را شناسایی کردند و متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار