مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان در روز‌های اخیر با مسئولان شهری و استانی جلسات زیادی را برگزار کردند تا بتوانند منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات اعضای تیمشان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان این روز‌ها از شرایط مالی رضایت ندارند و خواهان دریافت بخش دیگری از مطالبات خود هستند.  

این در حالی است که باشگاه نفت مسجد سلیمان دیگر از جانب وزارت نفت حمایت نمی‌شود و همین موضوع باعث شده تا این باشگاه با مشکلات مالی فراوانی مواجه شود و حتی برای تامین حداقل امکانات لازم دچار مشکل شود.  

در صورتی که مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان برطرف نشود، این احتمال وجود دارد که طی روز‌های آینده بازیکنان نفت مسجد سلیمان دست به اعتصاب بزنند و در تمرینات شرکت نکنند.


بیشتر بخوانید:


مهران نصیریان دوست، مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در کنار اعضای هیئت مدیره این باشگاه، در روز‌های اخیر با مسئولان شهری و استانی جلسات متعددی برگزار کردند تا بتوانند منابع مالی لازم برای پرداخت دستمزد اعضای تیمشان را تامین کنند.  

در نهایت باید دید تلاش‌های مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت و برای ادامه بقای ۳ تیم پرطرفدار جنوبی که با توجه به شرایطشان، در رقابت‌های فصل جاری نتایج خوبی کسب کردند، چه تدبیری اتخاذ می‌شود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار