مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) از دستگیری ادمین و تعطیلی دومین پیج اینستاگرامی کراش یابی درنهاوند خبر داد.

دستگیری ادمین اینستاگرامی  در نهاوندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کریمپور  مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) گفت: پاسداران گمنام امام زمان (عج) ادمین دومین پِیج کراش یابی در شهرستان نهاوند را دستگیر و این پیج را تعطیل کردند . 

او  از متلاشی شدن شبکه ترویج سبک زندگی غربی و پِیج کراش یابی (دوست یابی) با بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده در شهرستان نهاوند تنها در فاصله چند روز از آغاز به کار آن خبر داد و افزود: این پِیج از طریق جذب دانش آموزان پسر و دختر در گروه‌های سنی مختلف ، تئوری‌های وابسته به مبانی غرب و قبح زدایی از فرهنگ ناب اسلامی را ترویج می کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع)  ادامه داد: سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان نهاوند ادمین آن را  در یک اقدام اطلاعاتی  شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر این فرد را دستگیر کرد.

کریمپور  ضمن هشدار به والدین جهت نظارت و توجه بیشتر به فعالیت‌های فرزندانشان در فضای مجازی، به همه افرادی که در این رابطه و به قصد سوء استفاده از احساسات پاک جوانان اقدام به هنجارشکنی می کنند نیز هشدار داد که با هرگونه تحرکی در این زمینه با قدرت و بدون مسامحه برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۹ دی ۱۳۹۹
درود