یحیایی گفت: به منظور مقابله با محتکران و جلوگیری از التهاب بازار و افزایش نجومی قیمت خودرو ۲۲ خودروی احتکار شده در سمنان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: درپی  ۵۰ مورد بازرسی از انبارها و پارکینگ‌های عمومی و مجتمع‌های تجاری و نمایشگاه داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو ۲۲ خودروی احتکار شده در استان سمنان کشف شده است.

او از تشکیل سه پرونده احتکار خودرو به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در استان سمنان خبر داد و افزود: این طرح در راستای مقابله با محتکران و جلوگیری از التهاب بازار و افزایش نجومی قیمت خودرو اجرایی شد.

عدم پذیرش خودرو بدون پلاک

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با تأکید بر اینکه در این بازرسی‌ها هشدارهای لازم مبنی بر عدم اختصاص هرگونه فضا برای احتکار و دپوی خودرو به واحدهای موردنظر اعلام‌شده است، تصریح کرد: نمایندگی‌های فروش خودرو، بنگاه‌های فروش اتومبیل و مسئولان پارکینگ‌های عمومی و تجاری از پذیرش خودروهای بدون پلاک در پارکینگ‌ها و انبارها اکیداً خودداری کنند.

یحیایی با اشاره به ارجاع این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم بیان کرد: شهروندان در مشاهده دپوی خودروی صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار