صدر اعظم نوری گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم در حساب‌های فی‌مابین مشکل مالکیت بیمارستان جرجانی را حل کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران در دویست و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه ۱۷ تیرماه) برگزار شد، در تشریح مشکلات منطقه ۷ شهرداری تهران گفت: اولین بار است که یک خانم شورایار گزارش ارائه می‌کند و این جای خوشحالی است که بانوان در رأس کار قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر تهران افزود: گزارش خوبی از چالش‌های منطقه ۷ تهران ارائه شد، باید گفت بیش از ۸۰۰ نفر زن در شورایاری مشغول به فعالیت هستند که تعداد آن‌ها نسبت به گذشته افزایش یافته است و این جای خوشحالی دارد.

صدر اعظم نوری ادامه داد: یکی از اقدام‌های خوب در منطقه ۷ تهران تملک ۳ باغ در محدوده منطقه است که این تملک موجب افزایش سرانه فضای سبز منطقه می‌شود و در کنار این اقدام نیز ۳ زمین رها شده به باغ تبدیل شدند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست شورای شهر تهران گفت: بیمارستان جرجانی که امروز متروکه است، به محل بزه اجتماعی بدل شده است و من از شهرداری تهران می‌خواهم که در حساب‌های فی ما بین با سازمان تأمین اجتماعی مشکل تملک این بیمارستان را حل کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار