مدیر امور برق منطقه یک زاهدان گفت: ۱۰ هزار و ۶۷۳ مورد انشعاب غیرمجاز ازسال گذشته تا کنون در سطح برق این منطقه شناسایی و جمع‌آوری شده است.

امیدرضا مشهدیدر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،با بیان اینکه هشت هزار و ۲۷۶ انشعاب غیرمجاز پارسال در حوزه برق یک شناسایی و جمع‌آوری شده گفت : همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون ۲ هزار و ۳۹۷ مورد انشعاب غیرمجاز در این حوزه شناسایی و جمع‌آوری شده است.

او  ادامه داد: تنها ۵۴۰ انشعاب غیرمجاز روز گذشته در سطح مناطق کشاورز، دایی آباد و همت آباد زاهدان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

مدیر امور برق منطقه یک زاهدان بیان کرد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق یکی از چالش‌های جدی شرکت توزیع نیروی برق است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

او تصریح کرد: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق علاوه‌بر پیامد‌های زیان بار در شبکه توزیع، موجب آسیب و خسارت به وسایل و تجهیزات الکتریکی مشترکان خواهد شد.

مشهدی اظهارداشت: بخشی از ساکنان مناطق کشاورز، دایی آباد، آزادی شمالی و منطقه کامبوزیا فاقد سند مالکیت و عدم مجوز از اداراتی، چون بنیاد مسکن و شهرداری هستند.

او با بیان اینکه به محض اعطا مجوز توسط ارگان‌های مربوطه انشعاب برق نیز به این مناطق تعلق خواهد گرفت گفت: افراد با داشتن مدرک معتبر دال بر تملک اراضی و احراز هویت می‌توانند به امورات برق زاهدان مراجعه و یا از طریق نام‌نویسی در اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به قید فوریت انشعاب دریافت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار