۴۰ پروژه صنعت برق استان خوزستان با حضور وزیر نیرو، در دهمین هفته از پویش هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 40  پروژه صنعت برق در استان خوزستان

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ۴۰ پروژه صنعت برق استان خوزستان که صبح امروز در مرکز پایش صنعت برق و از طریق ویدئوکنفرانس به‌صورت همزمان به بهره‌برداری رسید، شامل ۱۳ پروژه پست‌های ۱۳۲ کیلوولت، ۱۳ پروژه توسعه خطوط ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت و ۹ پروژه تعویض هادی خطوط ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت در سطح استان و نیز ۵ پروژه بانک خازن در پست‌های ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت در اهواز، آبادان و مسجد سلیمان است.

بهره‌برداری این پروژه‌ها که عملیات اجرایی آن‌ها از سال ۹۷ آغاز شده، در مجموع ۳۱۰ میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان از محل منابع ساخت و ساز و منابع دولتی هزینه در برداشته است.


بیشتر بخوانید


با بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک هزار و ۱۲۴ فرصت شغلی به صورت مستقیم و برای ۲ هزار و ۱۲۷ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

اجرای این پروژه‌ها شامل استقرار ۱۹ دستگاه ترانس مجموعاً به ظرفیت ۵۵۱ مگاولت آمپر، ۸ دستگاه بانک خازنی مجموعا به ظرفیت ۳۷.۲ مگاوات، ۱۸۵ کیلومتر مدار و ۹۶ کیلومتر فیبر نوری و ۱۲۳.۵ کیلومتر مدار هادی پرظرفیت است.

این پروژه‌ها با اهداف افزایش تعداد فیدر‌های خروجی، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری و نیز کاهش محدودیت و احتمال خاموشی اجرا شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار