داوود دارابی شهردار خرمشهر صبح امروز استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی خرمشهر کرد.

فاخر ربیعی عضو شورای خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: داوود دارابی شهردار خرمشهر صبح امروز استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر خرمشهر کرد.

او افزود: در متن نامه استعفای دارابی ، وی عدم همکاری تعدادی از اعضای شورا در پیشبرد پروژه های عمرانی را دلیل اصلی این استعفا عنوان کرد.

موسی مطوری جزیره، رئیس شورای شهر خرمشهر نیز گفت: بنده این ادعای عدم همراهی شورای شهر را به شدت رد می‌کنم و به اعتقاد بنده این از سوی دارابی یک فرافکنی به حساب می‌آید و برای ما قابل قبول نیست.

او افزود: عصر امروز نشستی غیر علنی میان اعضا ‌شورای شهر برگزار می‌شود، در این نشست استعفای دارابی مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین در رابطه با چگونگی انتخاب شهردار جدید و زمان آن تصمیم‌گیری‌ می‌شود.

رئیس شورای شهر خرمشهرگفت :فعلا پروسه انتخاب سرپرست را مدنظر داریم، از بین کارکنان فعلی شهرداری تا زمان انتخاب شهردار، یک نفر به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

مطوری جزیره ادامه داد:  به مردم اطمینان می‌دهیم که در انتخاب شهردار آینده نهایت دقت را خواهیم کرد و فردی را انتخاب می‌کنیم که توانمند و لایق باشد.

داوود دارابی در یازدهم دی ماه ۹۸ با حکم دیوان عدالت اداری و ابلاغ حکم از سوی دادستانی خرمشهر مجددا به سمت شهردار خرمشهر منصوب شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.