فرماندار عجب‌شیر گفت: در صورت بی‌توجهی مردم به دستورالعمل‌های ابلاغی محدودیت‌های بیشتر در راستای کنترل بیماری کرونا اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  اصغرپور فرماندار عجب‌شیر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان عجب شیر گفت: برای غلبه بر این بیماری همه باید پای کار باشند و ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها با آب و صابون را فراموش نکنند.

او همچنین از افزایش بازرسی‌ها در راستای کنترل این بیماری در شهرستان خبر داد و گفت: به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی، بازرسی‌ها از ادارات و واحد‌های صنفی شهرستان بیشتر می‌شود و با افراد و واحد‌های صنفی خاطی برخورد می‌شود.

او افزود: فرمانداری، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت شبکه بهداشت و درمان مسئول بازرسی و کنترل رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم و اصناف و ادارت هستند.

اصغرپور به مناطق پر خطر شهرستان از نظر شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: روستا‌های خضرلو، شیراز و هرگلان و مناطق شهری بلوار شهدا، حمام کوچه، سعدآباد جانبازان و ایثارگران و شیشوان از مناطق پرخطر هستند.

او همچنین به درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و امور نقلیه و پایانه شهرستان عجب شیر اشاره کرد و گفت: تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها ۷۰درصد، پاساژ‌ها ۷۰درصد، نانوایی‌ها ۷۵ درصد، بانک‌ها ۹۰درصد و بیمارستان‌ها و مساجد ۹۵ درصد رعایت می‌کنند.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه شهرستان در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد افزود: باید تلاش کنیم وضعیت شهرستان رو به سمت سفید قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.