تیم دو و میدانی سپاهان قصد دارد حدادی و تفتیان را برای فصل جدید مسابقات به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم دو و میدانی سپاهان که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ برتر دو و میدانی پس از آسان پرداخت به عنوان نایب قهرمانی دست یافت، برای فصل جاری مسئولان این باشگاه تصمیم دارند تیم با کیفیت‌تری را روانه مسابقات کنند.

به هر حال مسئولان باشگاه سپاهان قصد دارند در صورتی که رقابت‌های جایزه بزرگ دو و میدانی برگزار شود، مذاکراتی را با ۲ ورزشکار المپیکی این رشته ورزشی یعنی احسان حدادی و حسن تفتیان انجام دهند تا در صورتی که توافقات نهایی بین طرفین حاصل شد آن‌ها را به خدمت بگیرند.

همچنین طلایی پوشان اصفهان برای فصل جاری با جعفر مرادی و کیوان قنبرزاده به توافق رسیدند تا از آن‌ها در ترکیب تیم دو و میدانی  استفاده کنند.

عزیزالله مشفقی سرمربی تیم دو و میدانی ضمن تایید این خبر در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در فصل گذشته برنامه‌ریزی ما این است تا بتوانیم امسال به مقام قهرمانی دست یابیم. در صورتی که شرایط فراهم شود قصد داریم با حدادی و تفتیان هم مذاکراتی را انجام دهیم تا  در فصل جاری از حضور آن‌ها در ترکیب تیم استفاده کنیم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار