تقدیر مجموعه قضایی از دانشکده علوم پزشکی آبادان

از زحمات رئیس و کارکنان دانشکده علوم پزشکی آبادان در موضوع مبارزه با ویروس کرونا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،روشن روان، رئیس دادگستری آبادان در دیدار با رئیس و کارکنان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان  گفت: مجموعه قضایی شهرستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد دانشکده علوم پزشکی آبادان، نهایت تقدیر و تشکر خود را از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اعلام می‌دارد.

او افزود: بر خود واجب دانستیم تا از شجاعت پرستاران و ایمان به کار مدیران و در راس آنها جنابعالی بعنوان رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان قدردانی کنیم.

مرانی‌پور دادستان آبادان نیز در ادامه با اشاره به اینکه در بحث نظارت‌های بهداشتی و درمانی، اقدامات همکارانتان را که رصد می‌کنیم عملکرد این دانشکده مطلوب بوده است گفت: در موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی مربوط به بیماری کرونا نیز همکاری و تعامل خوبی با این مجموعه داریم.

او افزود: البته گله‌مندی‌های اندکی در برخی موارد از جمله کمبود داروهایی مثل انسولین در منطقه و ابهاماتی در خصوص هزینه‌های درمانی بیماران کرونایی نیز برای شهروندان وجود دارد که انتظار می‌رود از طریق صدا و سیما باز هم به این موضوعات بیشتر پرداخته شود تا این موارد نیز برای مردم روشن‌تر و رفع شبهه شود.

در پایان این دیدار، دکتر سلمان‌زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه قضایی شهرستان در برخورد با متخلفان موازین بهداشتی و تهدیدکنندگان سلامت جامعه، گزارش مختصری از اقدامات انجام‌شده در موضوع پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا را ارائه داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.