سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت برگزاری مسابقات جایزه بزرگ توضیحاتی ارائه کرد.

مبینی: تکلیف برگزاری مسابقات دو و میدانی تا آخر هفته مشخص می شود/ حضور حدادی در جایزه بزرگ قطعی نیستمهدی مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت برگزاری مسابقات جایزه بزرگ اظهار کرد: ما شیوه نامه‌های بهداشتی جامع و کاملی را برای ستاد مبارزه با کرونا ارسال کردیم که در صورت موافقت و ارائه مجوز بتوانیم این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

او ادامه داد: سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد و برای ما مهم است. البته ما محل اسکان برای ۳ ورزشکار اول خود در نظر گرفتیم و مراقب‌های بهداشتی را به نحو احسن انجام می‌دهیم و منتظر هستیم تا روز پنج شنبه تکلیف مسابقات جایزه بزرگ مشخص شود. ورزشگاه آفتاب انقلاب هم وضعیت مناسبی دارد و مقدمات اولیه برای برگزاری مسابقات فراهم شده است و در این زمینه مشکلی نداریم.

حضور حدادی در  مسابقات جایزه بزرگ هنوز قطعی نشده است  

مبینی درباره حضور تفتیان و حدادی در مسابقات جایزه بزرگ گفت: تفتیان در این مسابقات شرکت می‌کند، اما وضعیت حضور حدادی در جایزه بزرگ بعد از جلسه با رئیس کمیته ملی المپیک مشخص می‌شود.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره زمان پرداخت طلب مک ویلکینز، مربی آمریکایی حدادی بیان کرد: ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و قرار است بخشی از مطالبات مالی مربی آمریکایی و ماساژور حدادی را ۲ هفته آینده پرداخت کنیم.

قصد داریم به مربیان دو و میدانی کمک هزینه بدهیم 

او درباره پرداخت کمک هزینه تمرینی به ۴۲ ورزشکار دو و میدانی کار گفت: ما معدود فدراسیون‌هایی هستیم که مبلغ ناچیزی به ورزشکاران خود دادیم تا با خیال راحت تمرین کنند. به هر حال  کمک هزینه براساس رتبه بندی در رنکینگ آسیا و مصوبه شورای فنی به ورزشکاران پرداخت می‌شود. اگر اعتبارات بعدی هم در اختیار ما قرار بگیرد به مربیان براساس سطح بندی پول می‌دهیم. البته شرایط سخت و بودجه ما محدود است، اما ما تلاش می‌کنیم که مطالبات مالی را به موقع بدهیم.

مبینی: تکلیف برگزاری مسابقات دو و میدانی تا آخر هفته مشخص می شود/ حضور حدادی در جایزه بزرگ قطعی نیست

مبینی بیان کرد: ما طی مذاکراتی با پور کیانی مدیر ورزش دانشگاه شهید بهشتی  قرار است تفاهم نامه‌ای امضا کنیم تا پایگاه قهرمانی برای پرتاب‌ها در آنجا ایجاد کنیم و استعدادیابی و قهرمان پروری صورت بگیرد. به هر حال قصد داریم که قهرمانان ما از جمله حدادی بتوانند در محل احداث دایره پرتاب‌ها تمرین کنند. به هر حال دانشگاه شهید بهشتی در محلی قرار گرفته است که از سطح دریا بالا‌تر است و مکان مناسبی برای ماده‌های پرتاب دیسک، وزنه و پرش‌ها است.

برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران جایزه در نظر گرفتیم 

سرپرست فدراسیون دو و میدانی درباره اینکه مبلغ جایزه بزرگ کم است، گفت: به هر حال منابع مالی محدودی داریم، اما برای ایجاد انگیزه جایزه‌ای در ورزشکاران در نظر گرفتیم تا آن‌ها برای کسب این جایزه تلاش کنند. همچنین در سال‌های گذشته  دو و میدانی کاران در خوابگاه استقرار پیدا می‌کردند، اما اکنون ما برای اسکان و جوایز ورزشکاران ۱۲۰ میلیون تومان هزینه کردیم. علاوه بر این تمهیدات لازم در ورزشگاه آفتاب انقلاب در نظر گرفته شد تا ورزشکاران نگرانی برای شرکت در مسابقات نداشته باشند.

او درباره محل تمرین  بانوان دو و میدانی کار بیان کرد: طبق توافق با مسئولان باشگاه نسیبه قرار شد که امکانات این باشگاه از شهریور ماه در اختیار بانوان قرار بگیرد. در حال حاضر طی توافق با باشگاه پاس، فرزانه فصیحی، مریم طوسی و الناز کمپانی در این باشگاه تمرین می‌کنند.

مبینی درباره اینکه رکورد ملی فرزانه فصیحی ثبت شد، گفت: بله رکورد فصیحی ۲/۵ ماه پیش ثبت شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار